Luigi Bosca La Linda Torrontes

Culoare

Țară

Regiune

An

Alcool

13.50%

Producător

Soi

Tip

Volum

0,75 l

55,00 lei

Regiunea Luján de Cuyo Mendoza
Înfiinţată în 1901 de către Leoncio Arizu, Bodega Luigi Bosca are o vastă traditie în industria de vinificaţie din Argentina.

În prezent, gestionata de către a treia si a patra generatie a familiei Arizu, Bodega Luigi Bosca este una dintre puţinele firme din Argentina care este, in continuare, detinuta de fondatorii săi.

Familia Arizu a lucrat întotdeauna pentru dezvoltarea afacerii, in patru directii importanti: calitatea durabilă a vinurilor lor, căutarea perpetuă de excelenţă, prin inovatie, dinamism şi tehnologie de ultima ora, o consolidare a reputaţiei construită pe experienţa acumulată si o extindere puternica la nivel mondial. Totodata trebuie mentionat rolul principal pe care Familia Arizu l-a detinut in schimbarile majore aduse in industria viticola argentiniana. Astfel, in anul 1989, Bodega Luigi Bosca a obtinut pentru regiunea Lujan de Cuyo, primul D.O.C. pentru Argentina.

Pasiunea celor patru generaţii ale acestei familii se reflecta în colecţia Luigi Bosca, aceasta fiind rezultatul unui efort ambiţios început cu mulţi ani în urmă si dorinţa de a exprima versiunea completă a esentei vinului argentinian.

Bodega Luigi Bosca detine 7 ferme de vita de vie situate în provincia Mendoza: Los Nobles, La Linda, La España, Don Leoncio, El Paraiso, La Stilet şi Los Miradores, acoperind o suprafata totala de peste 700 de hectare. Diferitele soiuri de viţă de vie plantate în aceste domenii au fost aduse din Europa spre sfârşitul secolului al XIX-lea. Prin urmare, viile de astăzi sunt rezultatul unei selecţii atente a podgoriilor vechi de familie, care au suferit un proces lent de adaptare la cerinţele dure de mediu. În această perioadă, încrucişarea soiurilor de struguri a fost încurajat, consolidand caracterului unic personal al viilor.

Bodega Luigi Bosca exporta anual către 50 de ţări, inclusiv SUA, Brazilia, Canada, Mexic, Ţările de Jos şi Regatul Unit. Vinurile sale sunt prezente în site-urile cele mai exclusiviste din întreaga lume, şi, de asemenea, la bordul celor mai renumite companii aeriene internaţionale, cum ar fi American Airlines, Pacific Airways, Swiss Air şi Lufthansa.

In prezent se exportă aproximativ 60% din producţie, menţinând în acelaşi timp o poziţie de lider în segmentul premium pe piaţa locală.